خرید فن ماینر حلزونی 2300 دور بوشی

فن ماینر حلزونی 2300 دور بوشی

امتیاز : 5 از 5 (10 رای)     تعداد نظرات: 18 دیدگاه     امکان ارسال سریع     87% از خریداران، این محصول را پیشنهاد کرده اند
امتیاز : 5 از 5 (10 رای)     تعداد نظرات: 18 دیدگاه     امکان ارسال سریع
درباره محصول:

فن حلزونی 2300 دور بوشی مجهز به پروانه نسوز با قابلیت تنظیم دور در 4 حالت آهسته تا تند و مجهز به موتور سنگین با خازن 8 می باشد. این نوع فن حلزونی برای ساخت سایلنت باکس ماینر پیشنهاد می شود. کالاماینینگ این محصول را با گارانتی و مهلت تست به سراسر ایران ارسال می نماید.

مرجوعی کالا :

تمامی محصولات کالاماینینگ شامل 7 روز مهلت تست می باشند. (کنترل بوردها شامل 24 ساعت). در صورت هرگونه مشکل در کالای تحویلی، می توانید با تماس با پشتیبانی، کالا را مرجوع کرده و پس از بررسی سلامت کالا، تعویض به صورت رایگان انجام خواهد شد.

قيمت: 980,000 تومان

شما در حال خرید به صورت مهمان هستید برای استفاده از تمامی امکانات وبسایت، می توانید به حساب خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید

مشخصات کالا

نوع بوشی
حداکثر دور موتور 2300 دور در دقیقه
میزان صدا  35 دسی بل
میزان دور 4 حالته قابل تنظیم
جنس بدنه  PVC
جنس پروانه نسوز
نوع موتور موتور سنگین
خازن  8

 

دیدگاه خود را درباره این محصول ثبت نمائید

برای ثبت دیدگاه خود ابتدا به وبسایت ورود کنید

دیدگاه ها درباره این محصول

فن ماینر حلزونی 2300 دور بوشی چیست؟

فن های حلزونی نام خود را از طراحی منحصر به فرد خود گرفته اند که شبیه پوسته مارپیچ حلزون است. آنها از یک پروانه یا روتور با تیغه های منحنی تشکیل شده اند که در یک محفظه اسکرول شکل قرار گرفته اند. این طراحی یک الگوی جریان هوای مارپیچی ایجاد می کند که حرکت هوا و تولید فشار کارآمد را امکان پذیر می کند. -فن های حلزونی یک راه حل کارآمد و قابل اعتماد برای طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی و تجاری حرکت هوا ارائه می دهند. فن های حلزونی با طراحی منحصر به فرد، راندمان بالا و تطبیق پذیری خود، می توانند فرآیندهای تهویه، خنک کننده، گردش هوا و خشک کردن را افزایش دهند. -فن های حلزونی چندین مزیت را ارائه می دهند که آنها را به انتخابی ارجح در کاربردهای مختلف تبدیل می کند: راندمان بالا: طراحی مارپیچی و شکل پروانه فن های حلزونی منجر به بهبود راندمان می شود و جریان هوای موثر با حداقل مصرف انرژی را ممکن می سازد. تولید فشار: فن های حلزونی می توانند فشار استاتیکی قابل توجهی ایجاد کنند و برای کاربردهایی که نیاز به حرکت هوا در برابر مقاومت دارند، مانند سیستم های کانالی یا فیلتراسیون، مناسب هستند. طراحی جمع و جور: فن های حلزونی جمع و جور و از نظر فضا کارآمد هستند و نصب آنها را در فضاهای محدود یا ادغام در سیستم های موجود آسان می کند. کم نویز: این فن ها به خاطر سطح صدای نسبتا کم خود شناخته می شوند و محیط کاری ساکت تری را در مقایسه با انواع دیگر فن ها تضمین می کنند. تطبیق پذیری: فن های حلزون در طیف گسترده ای از اندازه ها، ظرفیت ها و پیکربندی ها برای مطابقت با نیازهای مختلف جریان هوا وجود دارند که امکان سفارشی سازی بر اساس نیازهای خاص را فراهم می کند.

نحوه و مدت زمان ارسال کالا

کلیه سفارش های ثبت شده در وبسایت کالاماینینگ در کوتاه ترین زمان ممکن پردازش و جهت بسته بندی کالا، به انبار کالاماینینگ ارسال می گردند. پس از تامین و بسته بندی سفارش های ثبت شده، سفارش های مربوط به شهر تهران توسط الوپیک و سفارش سایر شهرها توسط شرکت تیپاکس ارسال می گردند.
مدت زمان تقریبی از زمان ثبت سفارش کالا از طریق وبسایت، تا ارسال آن به خریدار حدود 30 دقیقه می باشد. عموما سفارش های مربوط به شهر تهران در همان روز ثبت سفارش و سفارش سایر شهرهای ایران بین 24 تا 72 ساعت (بسته به شهر مورد نظر) به دست خریداران می رسد.همکاران ما در محموعه کالاماینینگ همواره در تلاشند تا کالاهای مورد نظر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما فراهم آورند.

لازم به ذکر است، با توجه به وجود سیستم خودکار پردازش سفارشات در وبسایت کالاماینینگ، در بسیاری از موارد سفارشات ثبت شده از طریق وبسایت کالاماینینگ بسیار سریع تر از سفارشات تلفنی به دست خریداران می رسد. علاوه بر این، سفارشات آنلاین از طریق وبسایت در تاریخچه فعالیت های شما در وبسایت کالاماینینگ ذخیره شده و می توانید از مزایا و جوایز درنظر گرفته شده برای کاربران کالاماینینگ استفاده نمائید.
از همین رو از شما دعوت می نمائیم تا با ثبت نام در وبسایت کالاماینینگ، به جمع خانواده بزرگ این مجموعه بپیوندید.


چرا کالاماینینگ قابل اعتماد است؟

وبسایت کالاماینینگ به عنوان اولین فروشگاه آنلاین تجهیزات ماینینگ در کشور، فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون بزرگترین تامین کننده تجهیزات ماینینگ در ایران می باشد.
مجموعه کالاماینینگ افتخار خدمت رسانی به مشتریان وفادار خود را از سال 1398 داراست. جهت برقراری امنیت در پرداخت و اعتمادسازی، شما عزیزان می توانید با بررسی مجوزهای کسب و کار آنلاین کالاماینینگ، با خیالی آسوده از ما خرید کنید. علاوه بر این، همکاران ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.
بررسي صحت امن بودن خرید حق مشتری است

فروشگاه آنلاین کالا ماینینگ logo-samandehi